Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Nu kan du anmäla strömavbrott direkt via vår hemsida!



Så här gör du. Du går till tjänsten "Felanmälan dygnet runt" och loggar in, sedan väljer du vilken av dina fastigheter det gäller. Sedan kommer vi ställa några enklare frågor, för att utesluta att det inte är till exempel en jordfelsbrytare som löst ut. Därefter om vi inte redan känner till avbrottet så behöver du bara ange ditt mobilnummer och sedan är det klart. Snabbt, smidigt och enkelt!

Det är bra att veta, att om du bor i en lägenhet så vill vi att din fastighetsägare ringer in, du kan tyvärr inte själv felanmäla den. Detta beror på att vi endast äger ledningarna fram till huset, inte dem som går till just din lägenhet, med andra ord måste din fastighetsägare felsöka först.
Samma gäller gatu- och vägbelysning, vi äger enbart gatubelysningen i Mörbylånga. I alla andra kommuner, måste kommunen själv ringa in efter att de konstaterat att felet ligger på vår sida.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.