Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Hur kommer jag i kontakt med E.ON kundservice?



Vad roligt att du önskar komma i kontakt med oss på kundtjänst.
Oavsett tidpunkt på dygnet kan du använda dig av våra digitala självbetjäningstjänster, för att enkelt, och på den tid som passar dig själv bäst, lösa många av de vanligaste ärenden.

Två vanliga kategorifrågor är fakturor och anläggnings ID, dessa två hittar du lätt själv via vår app där du logga in med mobilt bankID eller dina inloggningsuppgifter till Mina sidor.

När du loggat in i vår app eller Mina sidor kan du hitta det mesta av dina uppgifter gällande avtal, fakturor, strömavbrott  och betalningar, anslutningsärenden.
Du kan också beställa autogiro, registrera bankkonto, registrera e-faktura, anmäla inflytt, beställa avbrottsavisering (få sms-avisering direkt när det är strömavbrott hos dig, när du är på jobbet eller semester till exempel)

Om du inte kan lösa ditt ärende själv med hjälp av våra digitala tjänster, så  sitter vi beredda på chatt, mail, samt telefon för att hjälpa dig.



Kundservice Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.