Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Hur anmäler jag ett strömavbrott till er?



Du kan anmäla strömavbrott på vår hemsida
Du som har tillgång till ett Mobilt Bank ID kan du enkelt felsöka och anmäla ditt strömavbrott på webben genom att gå in på denna länk.
Om detta inte är en möjlighet kan du även ringa vår felanmälan på 020 – 88 00 22, den är alltid bemannad.

Det är bra att veta, att om du bor i en lägenhet så vill vi att din fastighetsägare ringer in, du kan tyvärr inte själv fel anmäla den. Detta beror på att vi endast äger ledningarna fram till huset, inte dem som går till just din lägenhet, med andra ord måste din fastighetsägare felsöka först.
Samma gäller gatu- och vägbelysning, vi äger enbart gatubelysningen i Mörbylånga. I alla andra kommuner, måste kommunen själv ringa in efter att de konstaterat att felet ligger på vår sida. 

Andra relaterade frågor

Kundservice Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.